maandag 29 augustus 2011

country charm


Ik heb vorig jaar het boek Country inn van Blackbird design gehad, en daarin staat, vindt ik, zo'n leuke, simpele quilt, die wilde ik ooit gaan maken. Nou heb ik van het voorjaar de handnaaimachine gehad van oma, dat machientje is trouwens uit 1925 en werkt perfect. Ik heb nog nooit wat gemaakt met een naaimachine dus om te uit te proberen ben ik op goed geluk begonnen met de country charm. En nu is de top klaar. Moet nog tussenvulling en stof voor de achterkant hebben. Maar wat was dat leuk om te doen. Het is verre van perfect en er zitten foutjes in, maar ik vindt het geweldig. 
De quilt is 105 bij 135, wil ' em gaan gebruiken bij koude dagen, op de bank quilt om je heen, borduurje/stofjes of boek, pot thee, chocola erbij. Weet wel hoe je je eigen moet verwennen.. Laat maar komen die winter :) Gelukkig komt eerst de herfst nog, zo mooi seizoen.


Ps. Minke vroeg voor het recept van de snickerdoodles die heb ik hiervandaan snickerdoodles

2 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Dat oude naamachientje doet het nog goed, zeg. Je oma moest eens weten dat jij er zo'n mooie quilt op gemaakt hebt. Want mooi is hij, die zal leeker zijn op de bank. Ja, gelukkig krijgen we eerst de herfst, dat vind ik een mooier seizoen dan de winter!
Groetjes, Cisca

Saskia zei

Ik vind hem schitterend geworden, foutjes of niet. Zo ver ben ik nog niet. Binnenkort is mijn hoes voor mijn kussen af en dat vond ik een hele klus.
Groetjes Saskia