zondag 6 november 2011

flannel

Had een tijdje geleden bij de Quilthoeve, flannelen stof gezien, en wilde daar wel een log cabin quilt van maken. Kon me niet langer inhouden en ben vrijdag richting naaldwijk gegaan om een stapeltje te gaan halen. Heb nu 4 blokken af,  van de 100, dus nog 96 te gaan :) Maar ik dacht toen ik het eerste blok af had dat het verschil tussen de donkere en lichte kleuren te klein was, maar nu ik ze zo bij elkaar heb gespeld vindt ik deze combi toch wel erg leuk, en het voelt zo zacht.
Had gisteren nog een stoel buiten gezet met het idee even te genieten van het zonnetje, maar toen ik me omdraaide was de stoel gelijk bezet, nou ja,
Ben toch ook wel een beetje met de winter al bezig ook al is het dit prachtige weer.


M'n eerste sneeuwman van het jaar is af.

2 opmerkingen:

hennie zei

ziet er weer leuk uit hoor,en ja wat zijn die katten toch uitgekookt hey.

Saskia zei

Wat een heerlijk idee om flanel te gebruiken. Echt lekker zacht en warm voor de winter.
Ik geef de kat geen ongelijk het was heerlijk zaterdag in het zonnetje.
Groetjes Saskia