dinsdag 20 december 2011

jarig

Gisteren was ik jarig, en dat heb ik gevierd met vriendinnen HENNIE en PATRICIA


 Ik ben weer zo vreselijk verwend, wat een leuke en mooie kado's hebben ze me weer gegeven. De zelfgemaakte hortensia krans en het vilten harten ornamentje van Patricia, hangen al op.
















Het theehuisje van jules van hennie is al gebruikt als onderlegger van de theepot.


















En dan heb ik nog badspulletjes, fotolijstje, borduurlinnen, jam, een leuke kippen theedoek, lintjes, een heel leuk patroon van lynette anderson en dan ook nog eens 4 boeken, ook die van bobbins, die ik haast ook alweer zelf had gekocht:). Ga straks lekker op m'n gemak die boeken doorbladeren en eens kijken wat ik er allemaal uit ga maken. Heb ook een vogelvoederstandaard gekregen, en die heb ik gisteren gelijk al in de tuin gezet.




















En s'middags hebben we lekker zitten freubelen.









Het was zo leuke dag , en meiden heel erg bedankt voor al die leuke kado's en hele gezellige leuke dag. Ben gelukkig jullie als vriendinnen te hebben.

3 opmerkingen:

Margreet zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dingen heb je gekregen zeg.

Saskia zei

Nog Gefeliciteerd, was een fijne dag zo te zien.
Groetjes Saskia

Marit Johanne zei

Happy belated birthday! Looks like you have some wonderful friends!