dinsdag 9 oktober 2012

blauw

Blok 10 schiet al aardig op, ik heb gisterenavond de bloem vastgemaakt, maar de morgen erna, vindt ik het toch wel erg blauw. Ik ga eerst alles er verder aan vastmaken, en dan zal ik nog eens kijken voor de kleur van de bloem, misschien moet het toch een andere kleur worden.

Zit hier ook wel te genieten van de herfst, thuis de nodige spulletjes weer neergezet, opgehangen. En het is weer tijd voor de stamppotten, op dit moment staat de peen en uien al te pruttelen. 
En een ander voordeel van de herfst is, ik voel me niet schuldig als ik de grootste gedeelte van de dag bezig bent met lapjes, want als het fis is of regent is het buiten toch niet zo fijn om rond te wandelen.



4 opmerkingen:

Ria zei

Hallo Martine

Ik lees je blog altijd, maar reageer niet zo vaak. Ik vind je bloem ook erg blauw, heb je geen roze lapje in huis?

Groetjes en geniet van het mooie herfstweer, de bomen zijn prachtig.
Ria V.

Quilting Moesje zei

Helemaal mee eens .... ("t herfstgebeuren" :o)
Leuk ook je borduurschilderij met de blackbirds !

En het blok met de blauwe bloem...
moeilijk hoor, misschien is roze wel een goed idee, maar de kleur blauw is wel origineel, nu springt de bloem er misschien net iets teveel uit :o))
Ben benieuwd welke soort bloem jou een goed gevoel bij dit blok gaat geven !
Groetjes,
Simone

Anoniem zei

Oh Martine...the block is just adorable :) and you are right, there is no need to feel guilty when we spend our day being creative :)
m.

Renee zei

Hoi Martine,
Vind de blauwe bloem wel origineel.
Wat hebben wij toch een leuke hobby, al wordt het slecht weer, we hebben altijd wat te doen met naald en draad!
Groetjes,
Renee