vrijdag 4 april 2014

patchwork dagen

Vandaag naar Rijswijk geweest voor de patchwork dagen. Mooie lapjes gezien, leuke pakketten, patronen waar je gelijk aan wil begonnen, en waar kom ik mee thuis, lijm, potlood vullingen en naalden. Ik ben met zoveel verschillende projecten bezig, dat ik nu echt eerst iets af moet maken, voor ik ook ergens anders mee ga beginnen of lapjes voor koop. Maar het was wel moeilijk alles te laten liggen.

de aankopen van vandaag

bij de tentoonstelling hingen mooie quilts

en als je dan weer thuis kom, heb je zo zin bezig te zijn met lapjes, dus ben verder gegaan, met blk 2 van de mountmellick, het maken en appliceren van de rondjes, heb wel alvast 1 geprobeerd om te maken, om te kijken of de maat wel klopt, zoals ik ze getekend heb, ben niet zo heel secuur, maar met deze quilt probeer ik toch zo precies mogelijk te werken.



Een heel fijn weekend









Geen opmerkingen: