maandag 8 september 2014

zomerse dag

Wat een prachtige dag zo in september. Op tv heb je weer van die leuke bak programma's op npo 2 en de bbc, en daar krijg ik dan zin van om weer eens wat te bakken, wel op de zeer makkelijke manier van een kant en klaar mix, een kwark cake, erg lekker, een zomerse cake. 
Ik had op een Amerikaanse site 2 brei tijdschriften gekocht, de Jane austen knits, staan hele leuke patronen in, en ook leuke achtergrond informatie over de tijd van jane austen. Moet nog wel even oefenen, wil ik daaruit iets maken. Het gaat vast een keer lukken. Het patchwork en quilten staat nu op een heel laag pitje, dat zal ook wel weer eens komen, ben nu nog steeds met m'n eerste trui bezig, achter, en voorpand zijn af, aan de eerste mouw de laatste naalden aan het breien, die hoop ik vandaag nog af te krijgen.

Fijne dag.

2 opmerkingen:

Kom Achterom zei

lijkt met zo leuk dat breiblad die gehaakte omslagen zijn vaak zo mooi!
fijne week
Yolanda

Lucy zei

Wat een leuke blog heb je zeg. Je maakt mooie quilts en ook ik ben weer begonnen met breien na zoveel jaar...Het ziet er allemaal heel gezellig bij je uit. Erg inspirerend.